Zwroty i reklamacje

Mają Państwo prawo do zwrotu każdego produktu zakupionego bezpośrednio z naszego sklepu internetowego w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być nieużywany, tzn. w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi etykietami i nadal w tym samym stanie, w jakim został odebrany. Produkty zakupione bezpośrednio w sklepie dressit.com.pl muszą zostać zwrócone z powrotem do naszego magazynu, aby dokonany został pełny zwrot pieniędzy.

Investeam nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty zagubione podczas wysyłki zwrotnej.

Jeśli produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, zrób zdjęcie i skontaktuj się z nami a wtedy my będziemy reagować natychmiast.

Zasady zwrotów i wymiany

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu zakupu. Kwotę równą wartości produktu prześlemy na konto użyte podczas dokonywania zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Informujemy, że nie oferujemy usługi bezpośredniej wymiany produktów.

Uwaga: aby otrzymać zwrot kosztu zakupu danego produktu, należy zwrócić go do nas w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby zwrócić taki produkt lub produkty, muszą być one w oryginalnym, nienaruszonym stanie, nieużywane, a także znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Aby uzyskać zwrot kosztu zakupu, produkty zakupione na naszej stronie internetowej muszą zostać zwrócone do naszego magazynu na wskazany przez nas adres.

Procedura zwrotów

Jak mogę zwrócić moje zamówienie ?

Jeśli pragniecie Państwo dokonać zwrotu otrzymanego zamówienia, prosimy o kontakt. Z przyjemnością przekażemy Państwu dalsze instrukcje na ten temat.

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

Pobierz i wypełnij formularz – Pobierz tutaj

Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: sklepdressit@gmail.com

Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres:

Milena Bąk (zwany dalej Administratorem), :
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Milena Bąk
Adres do zwrotu: ul. Kłosowskiego  16, 62-563 Licheń Stary

Warunki dokonywania zwrotów

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Po tym czasie sklep dressit.com.pl nie przyjmie żadnych zwrotów dotyczących danego zamówienia. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Chociaż pracujemy tak szybko, jak to możliwe, proces ten może potrwać maksymalnie do trzech dni. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość.

Prosimy zauważyć, że firma sklep dressit.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty utracone podczas zwrotnej wysyłki. Dlatego zalecamy korzystanie z poczty poleconej oraz podanie nam numeru do śledzenia Państwa przesyłki zwrotnej.

Kiedy otrzymam zwrot ?

Po otrzymaniu Państwa przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Produkt(y) muszą zostać dostarczone w ciągu 14 dni. Towar musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu z etykietami oraz w tym samym stanie, w jakim nowy produkt został odebrany.

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów zamówienia. Kiedy zwrot zostanie zatwierdzony w naszym systemie, powinien on być widoczny na Państwa koncie w przeciągu 5-10 dni roboczych.

Zasady i reklamacji

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Procedura reklamacji

Jak mogę zareklamować produkt ?

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonym dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Prosimy o przesłanie reklamowanego produktu na adres:

Milena Bąk (zwany dalej Administratorem), :
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Milena Bąk
Adres do zwrotu: ul. Kłosowskiego  16, 62-563 Licheń Stary

Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres kontakt@dressit.com.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.